McCaleb, Valinin Tek Atış Türkiye Avında Büyük Şampiyon olarak taçlandırıldı

Koruma Komiseri Chris Blankenship, Vali Kay Ivey ile birlikte avcı Paul McCaleb'e (sağda) ve toprak sahibi Russ Newman'a büyük şampiyon kupalarını takdim ediyor. Fotoğraf: Billy Pope

Bazı zorlu hava koşullarına rağmen, Alabama Valisinin Tek Atış Hindi Avı, geçen hafta ülkenin dört bir yanından çok sayıda avcının Alabama kuşunu ele geçirmesiyle muhteşem bir başarı elde etti.

Alabama Koruma ve Doğal Kaynaklar Departmanı (ADCNR) Komiseri Chris Blankenship, 10 Nisan Çarşamba günü düzenlenen ödül töreninde “Sıcak ve nemli bir başlangıç ​​yaptık, ardından fırtınalar yaşadık” dedi. “Ancak insanların avlarının üçte birinden fazlası fırtınayla sona erdi. bir hindi.

“Çok büyük bir başarıydı. Sahip olduğumuzdan daha fazla sponsorumuz vardı. Sahip olduğumuzdan daha fazla avcımız (62) vardı. Üniversitelerimize burslar, açlığa yardım eden avcılarımız, genç güvercin ve ördek avı, açık havada kadın olma, rehberli avcılığımız programlar, avcılık ve balıkçılıkla uğraştık ve eyalet dışındaki insanları teşvik etmek için gerekenden daha fazla para topladık.”

Tek atışlık hindi avı, yalnızca Alabama'nın açık havasını sergilemekle kalmıyor, aynı zamanda eyalette iş yapma ve yaşamayla ilgili birçok kolaylığa da dikkat çekiyor.

Blankenship, “Burada hepimizin keyif aldığı açık havanın Alabama'nın yaşam kalitesine nasıl katkıda bulunduğunu gösterebiliriz, aynı zamanda bunu bir ekonomik kalkınma aracı olarak da kullanabiliriz” dedi. “İnsanların işlerini buraya getirmelerini, işlerini burada büyütmelerini, halkımızla tanışmalarını ve yaşadığımız güzel yeri görmelerini istiyoruz. Son derece başarılı bir etkinlik oldu, sadece avcılar için değil, pes edenlere de minnettarız. Hindilerini başkası için kuşlarından birini vurmaya veren ev sahipleri.”

Paul McCaleb, 2024 Alabama Valisinin Tek Atış Hindi Avının Büyük Şampiyonu olarak taçlandırılırken, Blankenship, Vali Kay Ivey'i Alabama'da açık hava çalışmalarını teşvik etme ve destekleme konusunda Büyük Şampiyon olarak gördüğünü söyledi.

Vali Ivey, ödülleri sunmadan önce, “İşe başladığımızda, Alabama'nın harika dış mekanlarımızla kutsandığını söyledim” dedi. “Umarım hepiniz Alabama'ya iyice bakmışsınızdır. Sadece ziyaret etmek için harika bir yer değil; Çalışmak, aile kurmak ve daha fazla oynamak için harika bir yer.

McCaleb, Union Springs yakınlarındaki Union Springs yakınlarında toprak sahibi Russ Newman ile birlikte, 10.375 inç sakallı ve 1.3 ve 1.1 inç ölçülerinde 22.3 kiloluk mahmuzlarla, Türkiye'nin ulusal yardımcı taramasında toplam 67.375 puanla avlandı. sistem.

READ  İstanbul Mücadelesinde Kent Seçimi Ülkenin Geleceğini Belirleyecek - Politico

Newman, “O sabah zordu” dedi. “İzlediğimiz hindi işbirliği yapmıyordu, daha az gagalanıyordu. Yere düştüğünde hepsi bu. Uzun bir gün geçirdik. Sıkıştık ve bir traktör almak için kampa bir mil yürümek zorunda kaldım.

Öğle yemeğinin ardından avcılar, bazı kuşların ortaya çıktığı tarladaki bir alana giderek ötmeye başladı. Lanier Burton ve Russ'ın oğlu Joby Newman da avda rehberlik yaptı.

“Beş kere aramadığımıza eminim ve başımı kaldırıp şöyle dedim: 'Bay Paul, solunuzda bir hindi var. Hemen geliyor.' 48 adım uzaktaydı ve Bay Ball ona bir atış yaptı.”

McCaleb, 1972'de ilk kuşunu yakalayan, ömür boyu hindi avcısıydı. Geyik ve hindi yetiştiriciliği yapılan Walker County'de oğlu ve torunuyla birlikte karada hindi avlamaya devam ediyor.

McCaleb, “Aldattığımız ilk hindinin, kendisi aşağı inmeden önce tavukları onun altına gelene kadar ağaçta oturmaya alışmış yaşlı bir kuş olduğu açıktı” dedi. “Bir saatten fazla bir süre ağaçta kaldı. Aşağı indi ve diğer tarafa gitti.

Kamyon durup öğle yemeğini yedikten sonra McCaleb'i hindilerin dolaştığı bir yere götürür.

“Birlikte avlanmak için daha iyi bir grup adam isteyemezdim” dedi. “Fazla ses çıkarmayalım diye dereye doğru geldik. Yerleştik ve adamlar aramaya başladı. 10 dakika içinde Russ, 'Mr. Paul, kıpırdama.' Bir ağaç benim görebildiğimi engelliyordu. Donmuştum ve hindi eski bir ağaç kesme yoluna çıktı. Ateş etmem için yeterince yaklaşması gereken bir ağaç seçtim. Şans eseri ağaç yaklaşık bir buçuk metre genişliğindeydi. O ağacın arkasına geldiğinde dizimi kaldırıp silahımı dizime koyabildim. Ağacın arkasından çıktı, üç adım daha attı ve başını yukarı kaldırdı. İşte o zaman onu vurdum. 13:22 (PM).

“Hızlı bir avdı ama Noel sabahı çocuklar gibi çığlıklar attık. Çok heyecan verici bir avdı.

Don ve Daniel Moultrie (solda) ile John Ginnell ve WFF Direktörü Chuck Sykes, Valinin Tek Atış Hindi Avı sırasında kuşları yakalıyor. Fotoğraf: Daniel Moultrie

Birinci olan Daniel Moultrie, babası Dan ile Chambers County'de bir kuş yakaladı. Hindi, 11 inç sakallı ve 1 inç mahmuzlu, 19,5 kilo ağırlığındaydı ve toplam 61,5 puan aldı.

READ  Son dakika ... Hükümet harekete geçti! CHP'li Bazar'a soruşturma açıldı ...

Daniel, “Koridordan geldiklerini duyduk ve onlarla konuşmaya başladık” dedi. “Bir yolda yürümeye başladık, sonra hızla bir ağacın üstüne konduk. İki hindi bir aradaydı. Biri yolda duruyordu, diğeri ormana gidiyordu. Hasadı bitirdiğim ise ormanda yürüyen hindiydi. iki ağacın arasına girdi, bastırdım.

Yakın zamanda Chambers County'de mülk satın alan Don, araziye aşina olmadıkları için kuşları dinlemek için tepeye çıkmaya başladıklarını söyledi. Bu arada, Moultrie mülkünün başka bir bölümünde, ADCNR'nin Yaban Hayatı ve Tatlı Su Balıkçılığı Direktörü Chuck Sykes ve Federal Mühimmat'tan avcısı John Ginnell, liderlik tablosuna giremeyen bir kuşu toplamayı başardılar.

Dan, “Daha yüksek bir yere gittik ve dinlemeye başladık” dedi. “Bağırışlarını duyduk. Eski kural, onları asla ağaca davet etmemeniz gerektiğidir. Uçtuklarını duyduğumuz anda. Cevap verip vermeyeceklerini görmek için onlara bir kez bağırdım. Sonra çifte bağırışla geri geldiler. Daniel'in ağaç dikmenin kısaltması 'Otur'dur. oturmak Acele et, acele et, acele et. Geliyorlar. Geliyorlar.' Ona adamı yolda vurmasını söyledim ama ormandaki hindi doğrudan üzerimize geliyordu ve eğer Daniel onu vurmasaydı bizi parçalayacaktı.

“Son 12 yıldır hep Paskalya haftasonlarında avlanırdık ve ona bir hindi alırdık. Bu bizim Paskalya avımız.”

İkincilik, Sanctuary Timber and Wildlife'da Foster Buck ile birlikte avlanan Jeff Robren'in aldığı bir başka Bullock County hindisi oldu. Robren'in kuşu 22,3 pound ağırlığında, 9,5 inç sakallı, 0,9375 ve 1 inç mahmuzlu olup toplam 60,625 puan aldı.

Robren, “Çok güzeldi. İçeri girerken önümüzde atlayan yaklaşık 10 geyik ve bir tavşan gördük” dedi. “Rehberimiz Foster bir ustaydı. Sonraki iki buçuk saat boyunca kuş gözlemine devam ettik. Şafaktan atıştan önceki saniyeye kadar eğleniyorlardı. Çekim heyecan vericiydi, ancak Foster'ın arayıp konuşmasını takip eden zaman da çekim kadar heyecan vericiydi.

READ  İsrail'de, Kıbrıs Cumhurbaşkanı 'bölgesel anlayışı sabote ettiği' için Türkiye'ye saldırdı

Buck bunun klasik bir Alabama hindi avı olduğunu söyledi.

Buck, “Akşam 21.30 sıralarında tekrar bağırmaya başladılar” dedi. “Kurulduk ve aramaya başladık. Birkaç dakika içinde tepemize çıktılar. Bunun olmasını siz istiyorsunuz.

Üçüncü sırada yer alan John Bricken ise sezon başladığından bu yana neredeyse her gün hindi ormanlarında bulunan bir başka inatçı hindi avcısıdır. Union Springs dışındaki High Ridge Plantation'da toprak sahibi Hunter Smith ile birlikte avlandı. 18,6 pound ağırlığında, 10,75 inç sakallı ve bir inçten kısa olan Spurs, toplamda 58,8 sayı attı.

Briggan, “İşbirliği yapmayan bazı hindilerle erkenden karşılaştık” dedi. “Saat 8 civarında kalktık. Bir ay önce yanan çamlık alanda yalnızdı. Bizi görmek için küçük bir tepeyi aşması gerekiyordu ve işte o zaman onu yakaladık.

Komisyon Üyesi Blankenship, iki yılda bir Alabama Valisi'nin Tek Atış Hindi Avı'nın ilginç bir kalabalık çektiğini söyledi.

Komiser Blankenship, “İnanılmaz hindi avcısı olan bazı toprak sahipleri ve avcılar var ve onlar o büyük kuşu istiyorlar” dedi. “Bunu düşünüyorlar ve bunu kazanabilmek için büyük kuşlara göz kulak oluyorlar. Avlanmayan başka insanlar da var ve onlar da bir kuşun sesini duymaktan veya bir kuşu görmekten heyecan duyuyorlar. O gülümsemeyi görmek için İlk hindilerini vurduklarında yüzlerinde bu gerçekten paha biçilemez bir şey. Burada iş yapabilmenin veya işi büyütebilmenin bizim için çok heyecan verici olduğunu düşünüyorum.

“Vali Ivey çok destekleyici çünkü açık havanın burada yaşayan insanlar için ne anlama geldiğini biliyor, aynı zamanda insanların buraya taşınmasını, çalışmasını ve aile kurmasını sağlamak için de. Eyaletimizi büyütmek istiyor.

Jeff Robren (solda) ve rehber Foster, Buck Governors One Shot Turkey Hunt'ta ikincilik ödülünü aldı. Fotoğraf: Billy Pope