McCaleb, Alabama Valisinin Tek Atış Hindi Avında Büyük Şampiyon olarak taçlandırıldı

kaydeden David Rayner
Alabama Koruma ve Doğal Kaynaklar Dairesi

Bazı zorlu hava koşullarına rağmen, Alabama Valisinin Tek Atış Hindi Avı, geçen hafta ülkenin dört bir yanından çok sayıda avcının Alabama kuşunu ele geçirmesiyle muhteşem bir başarı elde etti.

Alabama Koruma ve Doğal Kaynaklar Departmanı (ADCNR) Komiseri Chris Blankenship Çarşamba günü düzenlenen ödül töreninde “Sıcak ve nemli bir başlangıç ​​yaptık, ardından fırtınalar yaşadık” dedi. “Fakat insanların üçte birinden fazlasının avı hindiyle sonuçlanıyor.

“Çok büyük bir başarıydı. Sahip olduğumuzdan daha fazla sponsorumuz vardı. Sahip olduğumuzdan daha fazla avcımız (62) vardı. Üniversitelerimiz, Açlığa Yardım Eden Avcılar programımız, gençlik güvercini ve ördek avı için burslar için sahip olduğumuzdan daha fazla para topladık. , açık havada kadın olmak, rehberli avlanma programlarımız, avlanma ve balık tutma ve insanları eyalette dışarıya çıkarmak için yaptığımız her şey.”

Tek atışlık hindi avı, yalnızca Alabama'nın açık havasını sergilemekle kalmıyor, aynı zamanda eyalette iş yapma ve yaşamayla ilgili birçok kolaylığa da dikkat çekiyor.

Blankenship, “Burada hepimizin keyif aldığı açık havanın Alabama'nın yaşam kalitesine nasıl katkıda bulunduğunu gösterebiliriz, aynı zamanda bunu bir ekonomik kalkınma aracı olarak da kullanabiliriz” dedi. “İnsanların işlerini buraya getirmelerini, işlerini burada büyütmelerini, halkımızla tanışmalarını ve yaşadığımız güzel yeri görmelerini istiyoruz. Sadece avcılar için değil, aynı zamanda hindilerinden vazgeçen toprak sahiplerine de çok başarılı bir etkinlik oldu. başkası kuşlarından birini vursun.”

Paul McCaleb, 2024 Alabama Valisinin Tek Atış Hindi Avının Büyük Şampiyonu olarak taçlandırılırken, Blankenship, Vali Kay Ivey'i Alabama'da açık hava çalışmalarını teşvik etme ve destekleme konusunda Büyük Şampiyon olarak gördüğünü söyledi.

Ivey, ödülleri sunmadan önce, “İşe başladığımızda, Alabama'nın harika dış mekanlarımızla kutsandığını söyledim” dedi. “Umarım hepiniz Alabama'ya iyice bakmışsınızdır. Burası sadece ziyaret etmek için harika bir yer değil; çalışmak, aile kurmak ve oynamak için de harika bir yer.”

READ  Okla vurulan bir Fort Collins yabani hindisi haftalardır yakalamaya meydan okuyor

McCaleb, Union Springs yakınındaki Union Springs yakınlarında toprak sahibi Russ Newman ile birlikte, 10.375 inç sakallı ve 1.3 ve 1.1 inç ölçülerinde 22.3 kiloluk mahmuzlarla, Türkiye'nin ulusal yardımcısı taramasında toplam 67.375 puanla avlandı. sistem.

Newman, “O sabah zordu” dedi. “İzlediğimiz hindi işbirliği yapmadı ve biraz sarsıldı. Yere düştüğünde hepsi bu. Uzun bir gün geçirdik. Sıkıştık ve kampa kadar bir mil yürümek zorunda kaldım. Traktör.”

Öğle yemeğinin ardından avcılar, bazı kuşların ortaya çıktığı tarladaki bir alana giderek ötmeye başladı. Lanier Burton ve Russ'ın oğlu Joby Newman da avda rehberlik yaptı.

“Beş kez aramadığımıza eminim ve başımı kaldırıp şöyle dedim: 'Bay Ball, solunuzda bir hindi var. Doğruca geliyor.' 48 adım uzaktaydı ve Bay Ball ona ateş etti. “

McCaleb, 1972'de ilk kuşunu yakalayan, ömür boyu hindi avcısıydı. Geyik ve hindi yetiştiriciliği yapılan Walker County'de oğlu ve torunuyla birlikte karada hindi avlamaya devam ediyor.

McCaleb, “Aldattığımız ilk hindinin, kendisi aşağı inmeden önce tavukları onun altına gelene kadar ağaçta oturmaya alışmış yaşlı bir kuş olduğu açıktı” dedi. “Aşağı inip diğer tarafa gitmeden önce bir saatten fazla bir süre ağaçta kaldı.”

Kamyon durup öğle yemeğini yedikten sonra McCaleb'i hindilerin dolaştığı bir yere götürür.

“Birlikte avlanmak için daha iyi bir grup adam isteyemezdim” dedi. “Çok fazla gürültü yapmamak için dere kenarına gittik. Kurulumu yaptık ve adamlar aramaya başladı. 10 dakika sonra Russ, 'Kımıldama, Bay Paul görebildiği bir ağaç' dedi. Neyse ki ağaç yaklaşık bir buçuk metre genişliğindeydi, onu vurduğumda saat 1:22 idi.

“Hızlı bir avdı ama Noel sabahı çocuklar gibi ciyaklıyorduk. Çok heyecan verici bir avdı.”

Birinci olan Daniel Moultrie, babası Dan ile Chambers County'de bir kuş yakaladı. Hindi, 11 inç sakallı ve 1 inç mahmuzlu, 19,5 kilo ağırlığındaydı ve toplam 61,5 puan aldı.
Daniel, “Koridordan geldiklerini duyduk ve onlarla konuşmaya başladık” dedi. “Bir yolda yürümeye başladık, sonra hızla bir ağacın üstüne konduk. İki hindi bir aradaydı. Biri yolda duruyordu, diğeri ormana doğru yürüyordu. Ben hasatı bitirdim, yürüyordum. O iki ağacın arasına girdiğinde, Onu sıktım.

Yakın zamanda Chambers County'de mülk satın alan Don, araziye aşina olmadıkları için kuşları dinlemek için tepeye çıkmaya başladıklarını söyledi. Bu arada, Moultrie mülkünün başka bir bölümünde, ADCNR'nin Yaban Hayatı ve Tatlı Su Balıkçılığı Direktörü Chuck Sykes ve Federal Mühimmat'tan avcısı John Ginnell, liderlik tablosuna giremeyen bir kuşu toplamayı başardılar.

Dan, “Daha yüksek bir yere gittik ve dinlemeye başladık” dedi. “Bağırdıklarını duyduk. Eski kural, onlara asla ağaçta seslenmemenizdir. Uçtuklarını duyduğumuzda, cevap verip vermeyeceklerini görmek için onlara bir kez bağırdım. Sonra geri gelip iki kez yuhaladılar. Daniel bir ağaç dikmeyi söyledi, çabuk oturun, İçeri giriyorlar. Ona yoldaki adamı vurmasını söyledim ama ormandaki hindi bize doğru geliyordu ve eğer Daniel onu vurmasaydı. , bizi paramparça ederdi.

“Son 12 yıldır hep Paskalya haftasonlarında avlanırdık ve ona bir hindi alırdık. Bu bizim Paskalya avımız.”

İkincilik, Sanctuary Timber and Wildlife'da Foster Buck ile birlikte avlanan Jeff Robren'in aldığı bir başka Bullock County hindisi oldu. Robren'in kuşu 22,3 pound ağırlığında, 9,5 inç sakallı, 0,9375 ve 1 inç mahmuzlu olup toplam 60,625 puan aldı.

Robren, “Çok güzeldi. İçeri girdiğimizde yaklaşık 10 geyik ve bir tavşanın önümüze atladığını gördük” dedi. “Rehberimiz Foster bir ustaydı. Sonraki iki buçuk saati kuşların etrafında dönerek geçirdik. Şafaktan atıştan önceki saniyeye kadar vızıldayıp duruyorlardı. Atış heyecan vericiydi ama Foster'ın ve onun çağrısını takip eden ve geri dönen zaman -ve-ileri de atış kadar heyecan vericiydi.”

READ  Türkiye, 17 Kürt gazeteci ve medya çalışanını terör örgütü üyesi olmakla suçladı.

Buck bunun klasik bir Alabama hindi avı olduğunu söyledi.

Book, “Akşam 21.30 sıralarında tekrar bağırmaya başladılar” dedi. “Kurulduk ve aramaya başladık. İki dakika içinde tepemize çıktılar. Böyle olması gerekiyordu.”

Üçüncü sırada yer alan John Bricken ise sezon başladığından bu yana neredeyse her gün hindi ormanlarında bulunan bir başka inatçı hindi avcısıdır. Union Springs dışındaki High Ridge Plantation'da toprak sahibi Hunter Smith ile birlikte avlandı. 18,6 pound ağırlığında, 10,75 inç sakallı ve bir inçten kısa olan Spurs, toplamda 58,8 sayı attı.

Briggan, “İşbirliği yapmayan bazı hindilerle erkenden karşılaştık” dedi. “Saat sekiz civarında kalktık. Bir ay önce yanan bir çamlıkta yalnızdı. Bizi görmek için küçük bir tepeyi aşması gerekti ve işte o zaman onu yakaladık.”

Blankenship, iki yılda bir Alabama Valisi'nin Tek Atış Hindi Avı'nın ilginç bir kalabalık çektiğini söyledi.

Blankenship, “Hindi avcısı olan bazı toprak sahipleri ve avcılar var ve onlar en büyük kuşu istiyorlar” dedi. “Bunu düşünüyorlar, büyük kuşları takip ediyorlar ve bunu kazanabilirler. Ayrıca avlanmayan başka insanlar da var ve onlar bir kuş sesi duyunca veya bir kuş görünce heyecanlanıyorlar. Yüzlerindeki o gülümsemeyi görmek için.” İlk hindilerini vurduklarında karşılaştıkları yüzler, benim için en heyecan verici şey burada çok sayıda kelle avcılığı fırsatımız var ve burada iş yapmak veya işlerini genişletmek isteyen bu yöneticiler için Alabama'da ekonominin büyümesine yardımcı olmak istiyorum.

“Vali Ivey çok destekleyici çünkü açık havanın burada yaşayan insanlar için ne anlama geldiğini biliyor ama aynı zamanda insanların buraya taşınmasını, çalışmasını ve aile kurmasını da istiyor. Eyaletimizi büyütmek istiyor.”