DeSerf’ler baba-oğul hindi avıyla eğlencelerini ikiye katlıyor – Shaw Local

Douglas DeCerf ve babası Doug, avlanmak için iyi bir gün olması gereken 15 Nisan Cumartesi günü hindi avına çıktılar ama ayrıldılar.

Ertesi gün tekrar dışarı çıkmayı planladılar, ancak yağmurlu bir gün olduğu ve başarılı bir av için elverişli olmadığı için pek umut yoktu.

Mükemmel bir gün olduğu ortaya çıktı.

Her biri kendi yemeğini ateşleyen bir dublörleri var.

Hikayeyi Hall’un 2001 eyalet şampiyonası futbol takımının ikinci sınıf üyesi olan Douglas anlatıyor.

“Cumartesi günü dışarıdaydık. Güneş parlıyordu ve böcekleri aldıkları için hava sakin ve kuru hava gibiydi. Tüylerinin ıslanmasını sevmezler” dedi.

“Pazar günü yağmur yağıyordu. 3:30’da uyandım, hava durumuna baktım ve babama mesaj atıp ‘Hey, 7’de evde olacağım, yağmur dinecek mi bakacağız’ dedim. Etrafta yüzen bir şey olup olmadığını görmek için birkaç mülkü kontrol ettik, hiçbir şey. Bunun üzerine kayınpederimin mülküne gittik. İçler acısıydı, hava soğuktu, hâlâ çiseleyen yağmur ve rüzgar vardı. ‘Hadi köre gidelim ve saat 1’e kadar oturalım, çünkü Illinois’de hindi avlayabilirsiniz’ dedim. İki kez bağırdık ve yanıt alamadık, bu yüzden yürümeye devam ettik.

Yakında şanslı olacaklar.

“Sonra giderken önümüze koşan bir kafa gördüm. Hemen eğildim. Babam beni 5-10 yarda kadar takip etti. Tekrar seslendim ve hindi bana döndü.

“Başımı tuzağın arkasına koydum ve bana doğru geldiğini gördüm. Zaten atış mesafesindeydi. Sonra ikinci hindiyi gördüm. İkinci hindinin menzile girmesini istedim çünkü eğer ben O ilk hindiyi vurdu, İkincisi çok uzaktaydı.Babam ‘Vur, vur’ diye fısıldadı.Bir şey söylemek istemedim, bu yüzden 2 numarayı arkama attım ve o da ikisinin geleceğinden emindi. ikincisi nihayet menzile girdi, ayağa kalktım ve yere düştüm (ilki), sonra sırtüstü yattım ve babama ‘bir tane daha al’ diye bağırdım. 40 yarda bir atıştı ve yere serdi.

READ  Galatasaray vs. Transmisión en vivo gratis del Fenerbahce (21/11/21): Vea la Superliga de Turquía en línea | Hora, TV de EE. UU., Canal

Kamyondan indikleri andan hindileri kızartmaya başladıkları ana kadar geçen süre 10 dakikadır.

Bir keresinde kayınpederi Randy Conshaw ile çift kriko giymiş olan Douglas, “Heyecan vericiydi. Kalbinizin çarptığını hissedebiliyordunuz. Bunu beklemiyordum.” Hindi avladık ve 4-5 tom aldık ama etiketim yoktu ve onunla (görmek için) dışarı çıkmak istedim.”

Douglas, babasının gülmeye başladığını ve “Bunun birdenbire olduğuna inanamıyorum. Televizyonda av programında görebileceğiniz türden bir şey” dedi. Geçen gün ona mesaj attım ve ‘Geçen hafta sonundan beri kanım hala kaynıyor’ dedi.

Bu, ne babanın ne de oğlunun kısa süre içinde unutamayacağı bir andı ve bir Douglas, silahının namlusuna bir Doctacam takılıyken videoya kaydetti.

Douglas, “Tüm anıların tadını çıkarmaya, sahip olduklarınızı yemeye çalışıyorsunuz,” dedi.

Douglas, babasını ilk kez dördüncü sınıfta ve ilk kez üç veya dört yıl sonra avlanırken gördü.

Douglas, “İlk kez yayını ateşlediğini gördüm ve başlamamı sağlayan da buydu,” dedi.

İlk geyiğini sekizinci sınıfta aldı ve “O zamandan beri bağımlıyım.”

Babası artık avlanmasa da her yıl avlanma mevsiminde birlikte dışarı çıkarlar.

Illinois Valley grubu Regal Beagle için acımasız gitar çalan Douglas, spora olan sevgisini 9 yaşındaki kızları Aubrey ve 6 yaşındaki Jade ile paylaşmayı umuyor. Jade’in bazı kamera hücreleri için onu taciz ettiğini söyledi.

Babamla avlanmaya başlamış biri olarak böyle anları paylaşmak gibisi yok. Çiftlikte yaptığımız sülün avlarında, babam her zaman ilk atışı, ikinciyi atmama izin verirdi. Bugün ne zaman ava çıksam, ki bu pek yakınlarda değildir, babamla o anları düşünüyorum.

Kevin Hieronymus, 1986’dan beri BCR spor editörüdür. Onunla [email protected] adresinden iletişime geçin